web stats

24.11.11

Δωρεάν μαθήματα Ιταλικών αποκλειστικά από το Loutrakinow

Δωρεάν μαθήματα Ιταλικών αποκλειστικά από το Loutrakinow
The Quick Guide to Italian
O  γρήγορος οδηγός εκμάθησης της Ιταλικής γλώσσας.
Το πρόγραμμα είναι γραμμένο από τον καθηγητή Σκλία Δημήτρη D.Education και τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά σ’ αυτόν και την εταιρεία του. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αναπαραγωγή του προγράμματος.

Το Loutrakinow  σας προσφέρει Δωρεάν ένα μέρος από τα μαθήματα Ιταλικών με τη μέθοδο ‘O  γρήγορος οδηγός εκμάθησης της Ιταλικής γλώσσας’

Σημαντικό: Για να κάνετε το πρόγραμμα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ως browser τον INTERNET EXPLORER. Για να βλέπετε και να ακούτε συγχρόνως να μικρύνετε την οθόνη του W.Media Player.

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα:
Αποτελείται  από 3 μέρη και Περιλαμβάνει 84 μαθήματα ηχογραφημένα σε 3 ακουστικά - μικτά CD(audio –data  CD) Με υψηλή ποιότητα. Τα CD  μπορείτε να τα ακούτε οπουδήποτε, στο σπίτι στο αυτοκίνητο, στην δουλειά σας, όταν έχετε ελεύθερο χρόνο και φυσικά στον υπολογιστή σας.

Ακούτε και βλέπετε:
1. Λέξεις ανά γκρουπ. 2. φράσεις και εκφράσεις 3. προτάσεις και διαλόγους της καθημερινής ζωής.
Αν σας αρέσει το πρόγραμμα μπορείτε να παραγγείλετε ολόκληρη τη μέθοδο. Πώς?

ΕλληνικάΙταλικά  D. Education
Μέρος δεύτερο   Parte  2

Πρώτα διαβάστε τα παρακάτω προσεχτικά και μετά κλικ ΕΔΩ για να τα ακούσετε
2
Αυτό το δωμάτιο μου αρέσει                                      Mi piace questa stanza
Μπορώ να έχω το διαβατήριό σας, παρακαλώ;           
Posso avere il suo passaporto?
Τι ώρα σερβίρεται το πρωινό;                  A che ora è servita  la prima colazione?
Μεταξύ εφτά και δέκα το πρωί.                 Fra le sette e le dieci del mattino                            
Μπορώ ,να έχω το πρωινό στο δωμάτιο;    Posso avere la colazione nella stanza?                 
Τι ώρα σερβίρονται τα γεύματα;                   A Che ora serve i pasti?            
Μου δίνετε το κλειδί μου, παρακαλώ;              Mi da la mia chiave per favore?          
O αριθμός δωματίου μου είναι 80                                Nùmero della stanza 80
Είναι έτοιμο το δωμάτιο μου;                                       è
pronta la mia stanza?
Μπορώ
να έχω μια ακόμη κουβέρτα, παρακαλώ;      Posso avere un’ altra coperta, per favore?     
Θα ήθελα να με ξυπνήσετε στις 7                       Vorrei essere svegliato alle 7         
Υπάρχει καμιά ειδοποίηση για μένα;                     C’ è qualche messagio per me?       
Μου δίνετε τη γραμμή, παρακαλώ;                      Mi da la linea, per favore?       
Μπορώ να έχω το λογαριασμό, παρακαλώ ;      
Posso avere il conto, per favore ?
Καλέστε μου ένα ταξί, παρακαλώ;                       
Mi chiama un taxi, per favore?